Koronatilanne Lohjalla – viikkokatsaus tartuntatilanteeseen ja ajankohtaisiin 26.10.

Tässä osa Lohjan tiedotteesta:

Yli 20 henkilön yleisötilaisuudet

AVIn määräys marraskuun ajaksi: Etelä-Suomen aluehallintovirasto kieltää tartuntatautilain 58 §:n 1 momentin nojalla Helsingin ja Uudenmaan sekä Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirin kuntien alueilla kaikki sisä- ja ulkotiloissa järjestettävät yleisötilaisuudet ja yleiset kokoukset, joihin osallistuu yli 20 (kaksikymmentä) henkilöä. Sisätiloissa ja alueellisesti rajatuissa ulkotiloissa voidaan kuitenkin järjestää yleisötilaisuuksia ja yleisiä kokouksia, joihin osallistuu yli 20 kaksikymmentä) henkilöä edellyttäen, että turvallisuus niissä voidaan varmistaa noudattaen opetus- ja kulttuuriministeriön ja Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen 21.9.2020 antamaa ohjetta. Määräys on voimassa ajalla 1.11.-30.11.2020.

Facebook Live –lähetys tiistaina 27.10. klo 16.15

Lohjan kaupungin Facebook –kanavalla Facebook.com/lohjankaupunki  ti 27.10. klo 16.15. Lähetyksessä Lohjan kaupunginjohtaja Mika Sivula sekä kaupungin pandemiapäällikkö Tuula Suominen kertovat kuntalaisille mm. Lohjan koronatilanteesta ja siihen liittyvistä ajankohtaisista asioista. Katsojat voivat lähettää asiaan liittyviä kysymyksiä etukäteen osoitteeseen viestinta@lohja.fi sekä esittää kysymyksiä myös lähetyksen aikana lähetyksen kommenttiosiossa.  Lähetyksen voi katsoa myös jälkikäteen ja se linkitetään myöhemmin myös lohja.fi –sivuille.

Siirry työkalupalkkiin